Veelgestelde vragen

Hebben jullie gratis bezorging?

Binnen een straal van 35 kilometer vanaf Deventer bezorgen wij de photobooth kosteloos. Buiten deze straal rekenen wij een kleine vergoeding van €0,45 per kilometer.

Is jullie photbooth ook langer dan een dag te huren?

Uiteraard is het mogelijk om onze photobooth voor een langere periode te huren. Voor huur van meerdere dagen maken we graag een offerte op maat. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Is er een medewerker van Jouwphotobooth aanwezig op locatie?

Bij al onze pakketten zorgt een medewerker van Jouwphotobooth voor de installatie van de photobooth. Voor eventuele technische storingen zijn we 24/7 telefonisch bereikbaar. Indien nodig en indien we in de buurt zijn, komen we langs op locatie om storingen te verhelpen.

Hoe en wanneer dien ik te betalen?

Een klant dient uiterlijk 14 dagen voor de datum van het evenement de ontvangen factuur te betalen. Voor die tijd zullen alle afspraken, opties en details worden besproken en vastgelegd.

Met hoeveel mensen kun je tegelijk op de foto?

Onze photobooth maakt de mooiste foto's van groepen tot 4 à 6 personen tegelijk. Bij grotere groepen moeten mensen verder van de photobooth staan, wat kan resulteren in minder goed belichte foto's.

Ontvang ik na het evenement alle foto's digitaal?

Ja, de gemaakte foto's worden geüpload naar je online fotoalbum. Na het evenement verzamelen we alle beelden en sturen we je een link naar het album, die je eenvoudig kunt delen met je gasten of collega's. Daarnaast ontvang je een link om alle foto's gemakkelijk te downloaden.

Kunnen de fotostrips ook gepersonaliseerd worden?

Onze naam zegt het al, Jouwphotooth, en daarom vinden wij het belangrijk dat we onze fotostrips naar jouw wens personaliseren. Maak op de productpagina bij het reserveren vast een keuze voor het soort strip, dan nemen wij contact op met je over de verdere invulling!

Mocht je je logo, namen van bijvoorbeeld het bruidspaar, en de dag van jouw feest of evenement al bekend zijn, laat het ons dan weten, dan beginnen wij vast aan jouw ontwerp!

Wat als het aantal prints op is?

Geen enkel probleem! Ongeacht het pakket wat je hebt gekozen, zal er altijd genoeg printpapier aanwezig zijn, en zullen we bij de opbouw van de photobooth kort uitleggen hoe je zelf een rol printpapier kunt vervangen.

Wanneer wordt de photobooth opgebouwd en weer opgehaald?

De photobooth zal zo'n anderhalf uur voor aanvang van het evenement of feest worden opgebouwd op locatie. In overleg plaatsen wij de photobooth op een geschikte plek. Dit zal ongeveer een kwartier in beslag nemen.

De dag na jouw evenement of feest komen wij de photobooth weer ophalen, dit zal een maximaal een kwartier in beslag nemen.

Wat als de photobooth storing heeft?

Is er stroom nodig op locatie?

1 stopcontact is voldoende voor de photobooth. Indien die niet in de buurt zit van de gewenste plek waar de photobooth dient te staan, beschikken wij over een verlengsnoer van 10 meter.

Voor hoelang huur ik de photobooth?

Bij ons heb je de hele avond de beschikking over onze photobooth. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat niet iedereen op de foto is geweest, wel zo fijn!

Kan ik onbeperkt printen?

Ja, bij ons beschik je over een hele avond plezier met het oneindig printen van de foto's. Na elke fotosessie komen er 2 strips uit (met dezelfde foto's). Eentje voor het bruidspaar, ideaal te combineren met ons fotoboek voor de ideale herinnering, en eentje voor de gast.

Klantenservice

Toch nog vragen?

Neem gerust contact op met een van onze medewerkers. Laat een bericht achter op het onderstaande contactformulier, mail naar info@jouwphotobooth.nl, of bel naar 06 41076120 of 06 23690612.

Wij helpen u graag!

Contactformulier